Процедура за връщане - Buzz Sneakers Station
1. Връщане на онлайн поръчки, закупени от Buzz Sneakers Station:
Клиент има право да върне артикул/продукт в срок не по-дълъг от 14 календарни дни от датата на получаване на поръчката. Отказът от покупко-продажба се осъществява с придружена фактура и попълнен формуляр за връщане. Формулярът за връщане е поместен в издадената фактура. За улеснение може да се използва и допълнителния формуляр поместен тук:
Връщането на поръчки се осъществява:
- с куриер към адреса, посочен във формуляра за връщане.
- в някой от физическите магазини, адресите на които може да намерите тук.
При отказ на покупко-продажба Buzz Sneakers Station възстановява платената от клиента сума, като използва същото платежно средство, използвано при първоначалната трансакция, освен ако потребителят не се е съгласил за друг начин. Във всеки случай възстановяването на сумата няма да бъде свързано с разходи за потребителя.
Необходимо е клиента да посочи банкова сметка в българска банкова институция, по която да бъде възстановена сумата, а в случай, че не разполага с такава, всички банкови такси и комисионни, дължими във връзка с възстановяване на сумата по чуждестранна банкова сметка ще бъдат за негова сметка.
Възстановяването на сумата се осъществява в рамките на до 14 календарни дни от датата на получаване на продукта в Buzz Sneakers Station.
2. Връщането се допуска и приема при следните условия:
- Стоката/ Продукта е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от Buzz Sneakers Station – фактура, касов бон, гаранционна карта (ако е била издадена такава) и формуляр за връщане.
- Връщането на продукта става задължително с куриерска фирма СПИДИ, а не с произволно избран куриер в рамките на до 14 дни от закупуването му.
- Продукт, върнат в срок над 14 календарни дни от датата на закупуване се разглеждат като рекламация. Процедурата за предявяване на рекламация може да намерите тук.
- НЕ се предлага замяна на продукти/артикули по онлайн поръчки в никой от търговските обекти на Buzz Sneakers Station.
- Транспортните разходи за връщане са за сметка на клиента, освен в случаите когато:
- получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;
- грешката е настъпила по вина на Buzz Sneakers Station.
В тези случаи е необходимо да се свържете с със сътрудник от контактен център по телефон и/или email адрес за допълнителни насоки и съдействие.
- Buzz Sneakers Station не възстановява суми за куриерски услуги, заплатени от клиента при връщане на онлайн поръчки.
При проблем и връщане на продукти, закупени от физическите магазини, е необходимо да посетите обект на Buzz Sneakers Station за повече информация и съдействие. Не се приемат връщания по куриер на продукти,закупени от физическите магазини.
ВАЖНО:
НЕ се приемат връщания на онлайн поръчки, изпратени с наложен платеж към магазините и складовете на Buzz Sneakers Station.
3. Buzz Sneakers Station не приема връщания на онлайн поръчки и рекламации на следните категории продукти:
Бельо
Бански Костюми
Чорапи
4. Срок за възстановяване на суми, платени с карта, пощенски паричен превод или наложен платеж.
- Съгласно разпоредбите на ЗЗП, Buzz Sneakers Station възстановява на клиента платената сума в срок до 14 дни от датата, на която клиентът е упражнил правото си на връщане на стоката.
- Buzz Sneakers Station не носи отговорност при попълнени неверни данни или непопълнени данни по време на регистрация, както и във формулярите за възстановяване на суми, от които може да произтече удължаванена срока за възстановяване или възникване на други неудобства за клиента.
- Buzz Sneakers Station запазва право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не се представи доказателство от клиента, че са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.