Представяме ви дизайна, резултат на първото сътрудничество на Buzz Sneaker Station и марката Reebok - иконата Classic Leather, която създаде историята на културата на маратонките в целия регион. В резултат на първото регионално сътрудничество този модел може да се носи в различни сезони, поводи и комбинации.
Кецовете Reebok Classic Leather се появявят на бял свят през 1983 г. Въпреки че първоначално са били предназначени за бягане, скоро след появата им, те станаха първите маратонки Reebok, които надхвърлиха първоначалното си предназначение и се превърнаха в ежедневни обувки за съвременния начин на живот.
Това лято, в сътрудничество с марката Reebok, получихме възможност да обогатим този модел с отличителни елементи Buzz и така да стъпим на арената, на която най-големите производители на кецове в света се състезават по между си.
Това, което първо привлича вниманието на любителите на кецове в Buzz x Reebok Classic Leather, е комбинацията от гладка кожа и велур, съчетана с мрежестите части на горната част. Кожата е наистина невероятна на допир, докато мрежестите детайли осигуряват комфорт и превъзходна циркулация на въздуха около краката.
Новият, елегантен модел емблематични кецове носи типична BUZZ илюстрация на прозрачна подметка, под формата на BUZZopolis, въображаем град, чиито жители носят само маратонки. BUZZopolis също е акцент на кампанията, чийто слоган е This This The Story of Our SOLE. Подметките пишат незабравими истории, които изграждат душата на града.
Отличителна илюстрация на подметката на кецовете Classic Leather символизира уникалната следа, която всеки от нас оставя след себе си. Тя също така носи многобройни послания, които понякога забравяме в забързания свят, в който живеем. Следователно тази кампания ни напомня, че първата стъпка винаги е най-трудната, че е добре понякога да спираме, както и че всичко е по -лесно, ако вървим заедно. Само ако сме достатъчно смели да вървим по неизвестните пътеки, нашите следи ще разказват незабравими приказки, които заедно съставляват душите на градовете, в които живеем и в които създаваме.
С уникални елементи, като лого на Reebok на езика и слогана SNKR State of Mind на подметката и отстрани на горната част, този модел е предназначен за млади, градски и съвременни хора, които искат да оставят специална следа по улиците на града в региона.
Слогана Sneaker State Of Mind казва всичко само с няколко думи - начина, по който мисли всеки любител на кецовете и какво мислят те. Простота, първокласни материали и детайли, които правят значителна разлика! Именно те съставляват същността на този модел, който ще раздели хората, които купуват маратонки от чиста необходимост, и тези, които се стремят да бъдат различни.
Друг интересен детайл са окончанията на връзки за обувки, защото те са друг отличителен елемент в сравнение със стандартните кецове Reebok Classic.
С всичко казано по-горе, кампанията “Story of Our Sole” е създадена, вдъхновена от следите, които всеки оставя, но и чрез преплитане на отделни истории, пътеки и избори във вълнуващ лабиринт, който е душата и енергията на града. Тази оригинална кампания беше подкрепена от много известни градски млади хора от Сърбия, Хърватия, Черна гора, Босна и Херцеговина. В допълнение към посланието на кампанията, те също така изобразяват чувството за общност, което е в основата на това дългоочаквано местно сътрудничество на Reebok и BUZZ.
Новият унисекс модел Classic Leather се предлага в черно и превъзходна комбинация от кожа, велур и мрежест материал, а дизайнът позволява мобилност и свобода на движение.
Моделът е наличен във всички наши магазини и онлайн.
Buzz Team