"Винаги класически" - новата кампания на Reebok се застъпва за индивидуалността и насърчава творческото мислене
Колаборирайки си с известни улични артисти - графити райтърите Съни и Фелипе Пантоне, както и немските експерти по цветове от компанията Montana Cans, Reebok създаде иновативната кампания "Always Classic" и представи своя нов силует - Club C X Montana Cans.
Като бранд, силно вярващ в тези, които вдигат летвата и без колебание надминават очакванията, Reebok, вдъхновен от класическите си дизайни - Freestyle Hi, Classic Leather, Club C и Workout Plus, създаде нови такива. Класическият силует, използван като платно за композиция плюс цветовете от колекцията Montana Cans, позволиха на Reebok с гордост да представи 4 атрактивни дизайна - Club C Montana Cans – PURPLE, MT. FUJI, PEBBLE and MANILLA LIGHT.
Решена да стане част от преобладаващо мъжката графити сцена, Съни се позиционира много високо благодарение на автентичният си уличен стил, застъпническо поведение и бунт, докато Фелипе с неговите цветни, геометрични инсталации, беше близо до уникалната естетика на клуб C още от началото. Със своя дързък и уникален стил, и двамата артисти са творчески визионери и ролеви модели на своето поколение.
Освен Съни и Фелипе, в тази кампания са включени и някои от най-важните партньори на марката Reebok, като хип-хоп дуото Rae Sremmurd, рапърът Lil Yachty, поп звездата Ariana Grande и супермоделът Джиджи Хадид.
Със своя минималистичен стил, Reebok Classic е любим сникър на атлетите на терена и извън него още от 1985 г. насам, като все още е незаменим за настоящото поколение. За тези от вас, чиито стил излъчва индивидуалност и самоувереност, Club C Montana Cans е идеален избор за пролетта.